29/04/2024
Najnovije vesti
SPREG-2024-Europrom-i-DTL-stand-FOTO-Dragan-Krunic-Objektiva.rs-vesti-Valjevo

Kompanija Europrom i DTL na 19. SPREG-u u Valjevu

Autor 04/04/2024

Kompanija Europrom iz Lukavca i Domaći trgovački lanac DTL priredili su konferenciju povodom učešća na ovogodišnjem, 19. Sajmu privrede zapadne Srbije SPREG koji okuplja više od 150 izlagača iz Srbije i regiona, od 4. do 6. aprila, u Valjevu.

Bojana Tadić, menadžer za odnose sa javnošću u Kompaniji Europrom tom prilikom naglašava da već devet godina Europrom i DTL učestvuju na Sajmu SPREG gde su domaćini Hale Domaća priča gde promovišu vrednosti domaćih roba i proizvođača.

Ovo je deveta godina da svi zajedno u fokus stavljamo kvalitet domaćih proizvoda, da ističemo snagu i vrednosti domaćih proizvođača. Rekla bih da to i jeste srž našeg nastupa na SPREG-u: isticanje svega kvalitetnog, a proizvedenog u našim krajevima. I sa druge strane, predstavljanje svih koji doprinose da ti proizvodi nađu put do krajnjeg kupca, što je najvažnije“, rekla je Bojana Tadić, menadžer iz Kompanije Europrom koja naznačava da je veliko interesovanje izlagača vladalo za učešće na ovogodišnjem Sajmu SPREG.

U Hali Domaća priča su štandovi 13 članica Domaćeg trgovačkog lanca DTL i velikog broja njihovih dobavljača. Među prepoznatljivim domaćim brendovima na 19. Sajmu SPREG ove godine učestvuju: Zlatiborac, Bambi, Knjaz Miloš, Jafa, Imlek, Pionir, Nektar, Grand kafa, Moravka, Nutrino, Valjevska pivara, Doktor Milk, Trlić, proizvođači robne marke Domaće i drugi.

Izlagači su pripremili brojne promocije svojih artikala, kao i proizvoda i usluga. Posebno su interesantne radionice, pod nazivom „Naše, nama vredno“ koje su Europrom i DTL pripremili za učenike osnovnih i srednjih škola, kao i studente Akademije Zapadne Srbije odsek Valjevo, gde očekuju oko 500 mladih sa kojima će razgovarati o važnosti negovanja domaćih vrednosti, domaće ekonomije i podsticaja lokalnih proizvođača i uslužnih delatnosti.

Obraćanje menadžera Kompanije Europrom i DTL-a: menadžerke iz Kompanije “Knjaz Miloš”, Kristina Glišić i Katarina Išić, menadžer u Kompaniji Europrom Bojana Perić (u sredini) i direktori DTL-a, Stefan Čvorović i Ivan Tomašević FOTO Dragan Krunić Objektiva.rs

Direktori Stefan Čvorović iz DTL-a, naznačava da su u proteklih godinu dana radili na uspostavljanju sistema komunikacije i kontrole među centrima, uz definisanje pozicioniranja na tržištu. Tim povodom su obavili rebrendiranje prodajnih objekata na nivou sistema, uz snažne reklamne kampanje DTL-a. Naznačivši da će nastaviti širenje mreže prodajnih objekata i saradnje sa lokalnim proizvođačima.

Direktor Ivan Tomašević iz DTL-a kaže da svojim aktivnostima i učešćem na manifestacijama, poput Sajma privrede zapadne Srbije, dodatno stvaraju ambijent za održivo poslovanje u lokalnim sredinama. Pri tome naznačivši da su kroz državnu kampanju „Bolja cena“ pokušali da umanje inflatorna kretanja u svih 770 prodajnih objekata: „A sa druge strane, to ćemo činiti i u budućnosti“, naznačava Tomašević iz DTL-a, da će i ubuduće kroz cenu i podršku potrošačima, podršku lokalnoj sredini i kroz strateška partnerstva omogućavati bezbrižnu kupovinu u prodavnicama prodajnog lanca DTL.

Kristina Glišić, specijalista za korporativne komunikacije Kompanije Knjaz Miloš, je rekla da kontinuirano unapređuju saradnju sa DTL-om, a samo učešće na Sajmu SPREG ocenjuje kao još jednu odličnu mogućnost za promociju domaćih proizvoda. Tim povodom je u toku i nagradna igra, tako da kupovinom proizvoda, potrošali i posetioci Sajma, mogu osvojiti brojne nagrade.

Katarina Išić, brend menadžer iz Kompanije Knjaz Miloš, podseća na bogatu tradiciju koja datira od 1811. godine i da se brend, od tada spontano nadograđivao.

„Mi danas ponosno čuvamo tu tradiciju i trudimo se da očuvamo kvalitet koji je najvažnije svojstvo naših proizvoda. Neprestanim inovacijama kreiramo ukuse budućih generacija. Volela bih da istaknem da, kao jedan od najvećih proizvođača mineralne vode, energetskih i bezalkoholnih napitaka, u okviru našeg portfolija koji je sada sveobuhvatan, imamo brendove kao što su, pored pomenutog Knjaz Miloša, i Akva Viva, sokove Golf, Gusto, Remiks knjaz, ali je Kompanija Knjaz Miloš globalni distributer Pepsi brendova, i nadam se da ćete imati priliku da posetite Halu 2 Sajma“, pored ostalog je naglasila Katarina Išić iz Kompanije „Knjaz Miloš“.

Na 19. Sajmu privrede zapadne Srbije SPREG, do 6. aprila, u Hali Domaća priča su posebnu pažnju posvetili prezentovanju malih proizvođača iz lokalnih sredina iz cele Srbije, saradnika Domaćeg trgovačkog lanca DTL i Kompanije Europrom iz Lukavca kod Valjeva.